کانون تئاتر دینی
تئاتر دینی و جشنواره صاحبدلان
سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, :: 12:56 ::  نويسنده : فرهنگ

 ۲۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۱ 

”محمود فرهنگ” خبر داد:

 

اجرای آثار دومین جشنواره تئاتر صاحبدلان در تهران و شهرستان‌ها آغاز شد

 

 

"محمود فرهنگ" گفت: اجرای چندین اثر نمایشی در قالب دومین جشنواره تئاتر صاحبدلان هم اکنون در تهران و شهرستان‌ها آغاز شده است.

 

دبیر اجرایی دومین جشنواره تئاتر صاحبدلان در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر گفت: نمایش‌های "برمودا" کاری از فرهاد درودگر، "ایستگاه سلام" کار رسول نقوی و "باروی بلند بابل" به کارگردانی مهدی فرجامی عنوان آثاری هستند که تمرینات خود را در اداره تئاتر آغار کرده‌اند و به زودی در خانه نمایش به صحنه خواهند رفت.
وی ادامه داد: همچنین نمایش "شب قاسم" به کارگردانی "بهار روحانی" ، نمایش "آبی گونه" به کارگردانی "کاوه مهدوی" و "غریبه" به کارگردانی "رهام مخدومی" در خیمه‌گاه مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهند شد. نمایش "تن" به کارگردانی "علیرضا مهران" نیز هم اکنون در قالب دومین جشنواره تئاتر صاحبدلان در تالار مولوی به صحنه رفته است.
فرهنگ با اشاره به اجرای نمایش‌های بخش شهرستانی جشنواره صاحبدلان، عنوان کرد: نمایش "پیامبر" به کارگردانی "روح‌اله سنایی" از ورامین، نمایش "مجلس شور و شین جنیان" به کارگردانی "علی محمد رادمنش" از کرمان، نمایش "ساقی" به کارگردانی "حسن سرچاهی" از شاهرود، نمایش "شب ارغوان" به کارگردانی "یعقوب صدیق جمالی" از تبریز، نمایش "شبه سگ شرقی" به کارگردانی "مجید واحدی‌زاده" از اردبیل، نمایش "پرتو خورشید" به کارگردانی "محمد داورپناه" از بجنورد، نمایش "آختن" به کارگردانی "حسین ذوالفقاری" از خرمشهر، نمایش "دخیل" به کارگردانی "علی‌اصغر خطیب‌زاده" از دامغان، نمایش "گل‌ واژه‌های عشق" به کارگردانی "علی عسگری" از رشت و نمایش "کارت دعوت" به کارگردانی "شیما شادمانی و سعید باغبانی" از همدان عنوان نمایش‌هایی هستند که در قالب دومین جشنواره تئاتر صاحبدلان در هر یک از شهرهای خود به صحنه رفته‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کانون تئاتر دینی و آدرس تئاتردینی.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 6405
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1